Förlåt för dålig uppdatering! .

Hejjj :)

Jag vet, dålig uppdatering! ;(
men ska försöka, Det är bara det, Det börjar bli lite tråkigt;P
Jaja, Idag stannade jag hemma från skolan, Jag är sjuk ;(
Ryggen, Huvudet & Halsen ;(
Hoppas jag kan gå till skolan imorgon, Det är verkligen tråkigt att sitta hemma & bara bli fet.
Jaja, I helgen elr jo, I fredags var jag på stan med sötaste flummbarnen, SaGa & ElIn ;D<3
Jag köpte Ett vitt linne på Gina tricot & En kofta på H&M :)

UTSKÄMNING SKA NI VETA! ;P
Asså såhär ligger det till:
Joo, När jag skulle testa en tröja på Kapphal så råkade de dra bort draperiet så att jag stod där i bara  _ _ !
Vi är lite knasiga!
BUT I LIKE IT ! (LL)

Och igår så var jag på HelenaSkolan Med Ellen på prova-på-kväll:)
Seriöst, Ni MÅSTE hjälpa mig välja:

Matte / No Spåret
Eller
Språk & IT
?

KYSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0