Tråkigaste dagen ävvar!!!

Hejhej ;D

Idag har vart en vanlig trist dag ;(
I skolan var det mesta tråkigt förutom So, ANT & Idrotten.
På So så var det tiep lite grejsmojser om tiep kartor & skit,, ANT blev jag & Richard klara med faktagrejsmojsen:) *Stolt*
& Så var det Idrotten, Helt klart högpunkten idag, Fotboll, Innebandy & Basket :*
Så på vägen hem så tiep pratade jag, Sanna & Gréta om allt & lite till ;D
När jag kom hem var det god mat,, Fisk& Hamburgare..
Vad tror ni en nyttig människa som mig väljer?
Haha, Jooh du vet ;P Hamburgare & Pommes Eklart:D
Men aja, Efter maten var det SOVAAH <3
Annars ska jag plugga Franska & Engelska . BAJSKORV!! (Jag vet, ASmogen)

Puss:**


Kommentarer
Postat av: S A N N E

söt blogg du har :)

2009-12-11 @ 21:55:07
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0