Hejsan svejsan ;)

Hejsan svejsan på alla göllungar!

Idag har det inte hännt så mkt;P
Kom hem från skolan&satte vid tv men mamma och åt, Det var rätt länge sedann vi satt & åt tsm faktiskt, Mysigth vare iaf<33
Sen skulle mamma fixa en sak på mig dååh(: Jag somnade;P

När jag vakna gjorde jag läxorna& Jaa, nu sitter jag här ;) & snart ska jag äta jordgubbar ;P

Ja just det matteprovet ja,, Tyckte inte det gick något vidare men jag får vänta&se.
Jag skriver upp resultaten på bloggen senare när jag får reda på resultaten;)

Alla prov hitills har Jag fått G+ på alltså högsta betyg tiep fast nt musik för det fick jag IG på.
-Ajajj:P

Imorgon blire Franska förhör tror jag.
Hoppas vi nt har engelska imorrn bara, Glömde boken i skolan, Såå, Har tiep inte tränat;O

Men kyss :**


P.S ska byta header så fort jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0