Heejsan Alla gööllungarhh;***

Hejhej!

Asglad för att tangentbordet fixades så bra&snabbt!:D

Men idag var det heltklart bästastestästasten gången på 10/12!
Vi fick assgoa smörgåsar! Theehe Inte så kul men assoo de var värsta vattenkriget ute med Brandkårsslangar!
Vi fick låna dem när vi var på en räddningstjänststation!
ASkul verkligen!
Kanske inte låter så kul men de var det iaf;D

Men annars så har jag väl vart rätt ledsen,
1. Jag dissa en kompis för en annan men den kompisen dissa mig för den som jag dissade för hennes skull! Fattar ni?

2. Jag har bråkat men mina föräldrar&bror.

3. En kompis vill verkligen&försöker som om det är värsta grejen med att bli poppis lix så fort hon får chansen så dissar hon oss för någon jävla blond FJÅRTIS!!

4. En annan kompis har sagt till alla tiep "Populära" Att jag TÄVLAR! Med henne om att statistiken,besökare&kommentarer:@
 LIx hur dum får man ta &vara????!!
Jag är knappt inne 2 ggr per dag&om jag är det så kollar jag bara om något nytt har hännt.

5. Hela denna vecka har det endå som hännt mig är dissningar,dissningar, dissningar, Svartsjuka& hel massa fjårtis&fest snack i vår _ _ _ _ _ som jag fan inte kommer att gå med på & jag LOVAR, LOVARLOVAR&LOVAR att det kommer att bli ni som ångrar er! Haha!!
Jag skriver upp på bloggen så fort JAG har vunnit&en spinkiG fjårTis har förlorat(:


Där har ni iaf veckans 5 Dissar!

Jag älskar iaf er som pallade att läsa hela texten förrutom de som texten handlat om&de klart älskar min familj i alla lägen <3


Kommentarer
Postat av: AnnaLitborn

Hejj sara<3

Joo, jag ´kanske kan bli medlem där på blogg trafik saken;))

Det är ganska svårt att förklara hur man gör...

Tyvärr,,

Och jag suger på att förklara sååå... ;))



men jag kommer nog vara inne mest på blogg.se



så kolla in min blogg där :D

2009-11-14 @ 13:30:46
URL: http://annalitborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0