Header & Dagen<3

Chacha:)

Efter skolan följde sötaste med mig hem<3 *Happy*
Vi hade det bäst & så<3
Sedan skulle  Hon på utvecklingsamtal. *ruggigt* ....
Ajjaah ,,, Vi var på flamman & Gick te Elin, Promener & sånt ;P
Sedan kom vi hem för då hade Rebecka också kommit :)
& Det var också kul;*
Vi gjorde mkt & lite till (:
Så var det FF!
Så småningom så kom Rebeckas pappa hit & då skulle hon & Miranda Hem ;S

Men Imorgon träffar jag både Rebecka & Fröken bästaste * Miranda * Igen:)
I skolan & På träningen <3
Lavar't
& På fredag ska Rebecka Sova hos mig och vi ska ha det bässst.

Allt har ordnat sig nu,, Elr nästan.
För Saga är sur på mig ;(

Så måste alla bah fatta hur coolt de eh! ÄNTLIGEN header! Hallååh!? <3
Älskar't
Tack Mirre:D

Pussisar :*

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jag köpte den av en tjej helt enkelt :) Tack iaf! :)

2009-11-24 @ 17:44:50
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

fin blogg :)

2009-11-25 @ 14:58:02
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0