Har vart med Rebecka idag;)

Tjenare;P

Imorses så var jag i kyrkan(:
Rebecka följde med mig hem vi fixade lite åt vara pappor, farsdag e de juh;P
& Lite mer.

När mamma kom hem åt vi kasler,Potatismos, Sallad&Sås - Mums filibabba:D

Sedan kom resten av familjen hem&hennes familj så vi började med att äta glasstårta,jordgubbe&dricka cola;P
Sedan fick pappa sina presenter, Han fick En kofta& 4 par kallingar - höhöh<3

Hennes pappa fick sin present, Gissa vad?
- Joo, vi slog in Rebecka :D!

Sedan fick de sina Farsdag kort från sina familjer;*

Efter det körde vi stjarader *stav*
Sedan vid 20.00 tiden gick de hem..

Det jobbigaste var att jag&Rebecka hade tänkt att göra en överraskning till en viss kompis elr kanske föredetta kompis? (Jaja, hon bestämmer) men hon trodde att jag bara ville utnyttja henne, ;'''///.

Kram :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0