Chacha;D

Hejhej,

Nu har jag kollat lite klänningar på datan te brölloppet:)

Men hittar jag något?
- Ehh,, Neeaaj!

Tips?

Men ska endå te stan imorrn så jag hoppas jag hittar något då;P

Idag hade vi match mot 96:orna, Såå bra kan man ju inte säga att de gick dirket,

Meeen jag gjorde iaf mål& vi var bra för att vara så 98-97 lag;*

Annars så har jag inte gjort så mkt, (:

Nu ska jag ta&duscha sedan ska jag äta, något mer&någotmer & sova tiep;*



Kram <3

P.S : Ni är inte bar på att kommentera;P


Kommentarer
Postat av: natta

hehe då får jag väl kommentera :D hej hej

2009-11-10 @ 23:37:41
URL: http://natalies.se
Postat av: therese

mm synd men grattis för målet jag var ju tvungen att gå hem

2009-11-12 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0